دشت ارژن

دشت ارژن

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

دشت ارژن

سلام دوستان گلم

بابت این که یک مدت نبودم عذرخواهی می کنم

امروز دست پر اومدم با یک عالمه خاطره

خاطراتی از رفتن ما به دشت ارژن

دشت ارژن در استان فارس قرار دارد

این دشت پر از گل نرگس است

آماده اید خاطره ام رو براتون تعریف کنم

ما صبح زود در تاریخ24/10/93 به طرف دشت ارژن حرکت کردیم

مادر بزرگ و پدربزرگم،دایی محسن جونم و زندایی خوبم،پسر دایی ام نیما،پسر دایی ام مهیار

،مامان و بابای مهربونم وآبجی فاطمه همراه ما آمدند

مامان و بابای نیما کاری برای آنها پیش آمد و نتوانستند همراه ما بیاین

  به خاطرهمین نیما تنها با ما آمد

من چون نیما رو خیلی دوست دارم به او گفتم به داخل ماشین ما بیاید

وقتی به دشت ارژن رسیدیم دایی محسن برای من و نیما لواشک خرید

چون لواشک سوغات دشت ارژن است

جاتون خالی خیلی خوش مزه بود

خیلی ترش بود  من و نیما سرمون گیج رفته بود

خلاصه بعد از اونجا حرکت کردیم به سمت کازرون.

در راه پر از تونل بود و من و نیما خیلی در تونل ها سوت می زدیم و می خندیدیم

بالاخره رسیدیم به خونه دایی مجتبی جونم و زندایی مهربونم

بعد از کمی استراحت قرار بود به غار شاپور برویم

شاپور پادشاه ایران در زمان ساسانیان بوده است

فوق العاده ظالم و ستمگر بوده

ما  فکر می کردیم خیلی راحت میتونیم از کوه بریم بالا مثل تمام کوهای دیگه

ولی این طور نبود

من و نیما به همرا پدربزرگم از همه جلو زدیم و رفتیم.

پدربزرگم کوه نورد هست و کوه رفتن رو خیلی دوست داره و خیلی

ماشاالله تند و زود از کوه بالا میره و من و نیما نفس زنان پشت سر پدربزرگم بالا می رفتیم

خیلی خسته شده بودیم

بقیه اعضای خانواده خصوصا آبجی فاطمه خیلی گریه می کرد و می گفت نمیام بالا

بعد از اونجا به خانه برگشتیم ناهار خوردیم و به شهرمان برگشتیم و من

دوست نداشتم به خانه برگردم

حالا بریم سراغ عکسا

 

من و نیما و مهیار

من و نیما و مهیا در حال شام خوردن

 من در دشت نرگسی شهرستان کازرون



نظرات شما عزیزان:

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت23:02---30 بهمن 1393
سلام امیر محمد جون، خوش به حالتون، چه جاهای با صفایی رفتین، حتما خیلی خوش گذشته، ایشالله همیشه شاد و سلامت باشین

پاسخ:سلام الهه جون خوش حالم که دوباره برگشتین جای شما خیلی خالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد پنج شنبه 30 بهمن 1393 ادامه مطلب